Żel do golenia Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml producent: Nishman Przeznaczenie: Świeżość Zapach: Aqua Kraj: Turcja Waga/pojemność: 400 ml typ skóry: Wszystkie typy Nazwa artykułu w językach obcych: Nishman Shaving Gel No.1 Fresh Active 400 ml Skład: Aqua, Clycerin, Carbomer, Triethanolamine, Xantan Gum, Parfum, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride, CL42090 EAN: 8681665066529 Grupa Asil, która zagwarantuje usługi i struktury na zapotrzebowania ludzi, podciąga jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, progresywnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu producent bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Firma w niedługim czasie zorganizowała doświadczony, profesjonalny zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i świeże spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny.
Dzięki wizjonerskiej strukturze, która zawsze dąży do tego, co najkorzystniejsze, firma osiągnęła na scenie jednocześnie dobór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Szybki rozwój w krótkim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie lubianych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej.
Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując korzystne i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do powiększania liczby krajów, które codziennie eksportuje.
Oryginalny dobór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój oraz inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, by stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju przez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi oraz używaniu możliwości oferowanych przez nowoczesne podejście do zarządzania.
Dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, marka postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów i dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku.
Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie, a także działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION