Drzewny, stanowczo tajemniczy aromat dla mężczyzn. Świeży, zmysłowy, dynamiczny, dynamiczny?
kompozycja znakomita dla:
mężczyzny uwodziciela! kompozycja stanowczo męska, podkreśla charakter prawdziwego pana. Powraca prawdziwa męskość. Pan powraca do swoich najskrytszych fantazji takich jak: testowanie luksusowych samochodów, polowanie na błyskotliwe kobiety, wszelkiego co się mieni i przyprawia o zawrót głowy, życia pełnego zabawy, przyjemności. Pewny siebie, radośnie używa i nadużywa swego uroku, aby zdobyć wszystko czego zapragnie? wyłącznie na kliknięcie palców, bez potrzeby proszenia.
zapach:
Nieco zagadkowy, radosny?unikalny: ma w sobie nieodgadniętą tajemnicę.. To jak wejście na drogę, nie mając świadomości dokąd nas ona zaprowadzi. Pełny pozytywnych wibracji, początkowo świeży aby zaskoczyć stonowanym charakterem, uwalniając moc kontrastów. Na pierwszy plan kompozycji wychodzi linia radośnie świecących i lśniących nut. Świeżość grejpfruta, mięty i czerwonej mandarynki zamkniętych w nucie głowy uwodzi swoim urokiem. Później w nucie serca zapach staje się bardziej aktywny, dzięki absolutowi róży, cynamonu i kompozycji pikantnych nut wytwarzając kombinację uderzających kontrastów, wyrafinowanej zmysłowości i asertywnej męskości. Następnie odkrywamy kompilację najwyższej aksamitnej harmonii akordów skórzanych, białego drewna, ambry i esencji indonezyjskiej paczuli. W wyniku czego końcowym wyczuwamy nie jeden zapach, ale kaskadę, wytwarzającą oryginalną i wyraźną woń
ZNAK SZCZEGÓLNY: ZŁOTO
Na opakowanie zapachu Paco Rabane wybrał sztabkę złota zaprojektowaną przez rzeźbiarza Noe Duchaufour?Lawrence.
?Złoto jest symbolem władzy, monarchii i stuprocentowej męskości? twierdzi projektant. Siła opakowania leży w jego prostocie. Flakon, który opowiada historię zapachu, jego nazwy, jest dla Paco Rabanne, jednym z kluczy do sukcesu. Projekt nad wyraz prostego i spektakularnego opakowania zapachu 1 Million, wywołał poruszenie w środowisku kreatorów. Piękną, perfekcyjną forma opakowania, jest nowoczesna reinterpretacja tradycyjnej formy sztabki złota. Logo nazwy, które jest wygrawerowane na froncie butelki zostało zaczerpnięte z zachodniej kaligrafii. Wszystko to sprawia, iż flakon zapachu 1 Million stanowi prawdziwy obiekt pożądania i stawia nas przed okrutnym dylematem? czego pożądamy bardziej? opakowania czy zapachu. Odpowiedź zdaje się być jasna: jednego i drugiego
kompilacjA ZAPACHOWA:
Nuty głowy: czerwona pomarańcza, grejpfrut, mięta
Nuty serca: absolut róży, cynamon, przyprawy
Nuty bazy: akordy skórzane, paczula, białe drewna, ambra