Żel do golenia Nishman Shaving Gel No.3 Fresh Active 400 ml firma: Nishman Przeznaczenie: Świeżość Zapach: Aqua Kraj: Turcja Waga/objętość: 400 ml rodzaj skóry: Wszystkie typy Nazwa towaru w językach obcych: Nishman Shaving Gel No.3 Fresh Active 400 ml Skład: Aqua, Clycerin, Carbomer, Triethanolamine, Xantan Gum, Parfum, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Magnesium Chloride EAN: 8681665066413 Grupa Asil, która zagwarantuje usługi i struktury na potrzeby ludzi, podnosi jakość życia i stale się doskonali, została założona w 2016 roku z przedsiębiorczym, innowacyjnym i odpowiedzialnym duchem wizjonerskim.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma bez wahania konsekwentnie kontynuuje działania rozpoczęte w branży kosmetycznej. Marka w niedługim czasie zorganizowała doświadczony, profesjonalny zespół i udało jej się wprowadzić powiew świeżości i nowe spojrzenie na turecki sektor kosmetyczny.
Dzięki wizjonerskiej strukturze, która za każdym razem dąży do tego, co najkorzystniejsze, producent osiągnęła na scenie równocześnie wybór opakowań, jak i produkty wysokiej jakości. Szybki rozwój w krótkim czasie został ustabilizowany, i Grupa Asil zajęła miejsce w gronie uznanych i rzetelnych firm z branży kosmetycznej.
Grupa Asil, która regularnie eksportuje do ponad 40 krajów, rozwinęła wieloletnią współpracę, nawiązując korzystne i silne relacje z wybitnymi klientami i dąży do powiększania liczby krajów, które codziennie eksportuje.
Oryginalny wybór opakowań dla marek NISHMAN i PION, badania i rozwój i inicjatywy produkcyjne są najważniejszym krokiem dla Asil Group, aby stać się firmą globalną. Asil Group dąży do rozwoju poprzez wkład w gospodarkę kraju i dalsze wzmacnianie struktury instytucjonalnej dzięki wykwalifikowanemu robotnikowi i stosowaniu możliwości oferowanych poprzez postępowe podejście do zarządzania.
Dzięki szerokiej gamie produktów przeznaczonych specjalnie dla gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich, firma postawiła sobie za cel zaoferowanie klientom końcowym produktów, a także dokonała inwestycji badawczo-rozwojowych i produkcyjnych w tym kierunku.
Wszystkie produkty mają oryginalny design i opakowanie oraz działają pod hasłem „The City Senior" dla NISHMAN i „The Incarnation of Creation" dla PION